Super10 kasutamine

LDC kasutamine

Kal-Mag Plus D

Kal-Mag Plus D sisaldab kaltsiumit ja magneesiumit optimaalses suhtes 2:1. Selleks, et meie organism kaltsiumi omastaks, on lisatud D3-vitamiini.

Kaubamärk: NeoLife
Ühik: tk
Tarneaeg: 1-2 tööpäeva
17,00 €

Kal-Mag Plus D ööpäevaks soovitatav kogus 3 tk sisaldab 450 mg farmakoloogiliselt puhast kaltsiumkarbonaadi, millele on lisatud 225 mg magneesiumi ning 5μg D3-vitamiini.

Üha enam esineb tõendeid selle kohta, et magneesiumil on täita tähtis roll lihaste kokkutõmbumise reguleerimisel.
Teada on, et stress kulutab organismi magneesiumi tagavarasid ning teadlased püüavad nüüd välja selgitada, kas sellest tingitud magneesiumi kadu tekitab veresoonte ahenemist.

NeoLife Kal-Mag Plus D on üks väärtuslikumaid tänapäeval saadaolevaid mineraalainepreparaate, kuna sisaldab kaht tervisele väga olulist mineraalainet.
Ühes purgis on 180 tabletti, millest jätkub regulaarsel tarbimisel (3 tk päevas) ühele inimesele kaheks kuuks.

Kaltsium, magneesium ja D-vitamiin.


Paljud teaduslikud uurimustööd seostavad puudulikku kaltsiumi tarbimist osteoporoosiga.
On teada, et kaltsium tugevdab luustikku ja hambaid. Kal-Mag Plus D tooraine pärineb orgaanilisest allikast, mis tagab optimaalse imendumise ning on bioloogiliselt sobiv sinu organismile.

Magneesium on väga oluline lihaskudede jaoks ning koos kaltsiumiga toetab südame-veresoonkonna tööd. Magneesium on samuti hädavajalik närviimpulsside jaoks.

Tootes sisalduv D3-vitamiin parandab tunduvalt kaltsiumi omastamist organismi poolt ja aitab vähendada luumurdude ohtu.

Kellele on kaltsium vajalik?


Selge on see, et kaltsium on vajalik kõigile. Siiski võib nimetada inimgruppe, kes vajavad seda rohkem:

  • lapseootel ja rinnaga toitvad naised

  • naised menopausi ajal ja peale seda

  • aktiivselt sportivad inimesed

  • kõik vanemad inimesed

Kaltsium – oluline mineraalaine.


Kaltsium on inimsese organismis kõige rikkalikumalt esindatud mineraalaine. 98% organismis olevast kaltsiumist tagab luustiku tugevuse, 1% kaltsiumi on hammastes ja ülejäänud 1% on jagunenud lihas- ja närvikudedesse ning vereringesse.

Kaltsium on asendamatu nii lihaste kasvule kui nende talitlusele. Südamelöögid, hingamine ja sinu liikumisvõime sõltuvad kaltsiumist.
Impulsside ülekandumine sinu närvisüsteemis ei saa toimuda ilma kaltsiumi olemasoluta.
Kaltsium võtab osa ka verehüübimisprotsessidest, aktiviseerib mitmete ensüümide tegevust ning toit- ja jääkainete imendumist läbi rakumembraani.

Kaltsiumi puudus on tõsine probleem.


Kõikidest toitainetest on kõige sagedamini puudus just kaltsiumist. Keskmiselt saab täiskasvanu kätte ainult 50% oma päevasest soovitatavast kaltsiuminormist, naised tihtipeale veelgi vähem.
Kuigi piim ja piimatooted on teada-tuntud kaltsiumiallikateks, sisaldavad need enamasti ka palju kaloreid, rasva ja kolesterooli ehk aineid, milledest paljud püüavad hoiduda.

Pealegi viivad kaltsiumi organismist välja kohvi ja alkoholi tarbimine. Ka stress võib oluliselt mõjutada kaltsiumi hulka kehas, kuna see raskendab kaltsiumi imendumist. Seda olukorras, kus stressis organismi vajadus kaltsiumi järele just suureneb.

Algfaasis on kaltsiumipuuduse sümptomideks lihaste krampi tõmbumine ning käte ning jalgade “suremine” ja kihelemine.
Laste puhul võib kaltsiumipuudulikkus tekitada luustiku väärarenguid ja kasvu pidurdumist. Vanadel inimestel esineb luude hõrenemise oht.

Kaltsiumi omastamise eripärad.


Et kaltsiumi omastumine oleks efektiivne, vajab organism selleks ka teisi toitaineid. Näiteks kaltsium ei saa imenduda ilma piisava hulga D-vitamiinita. Oma osa on samuti A- ja C-vitamiinil.

Magneesium ja kaltsium mõjutavad tervist üheskoos ning kaltsiumi ja fosfori omavaheline suhe peab olema tasakaalus, et moodustada efektiivselt luukudesid. Ükskõik millise eelmainitud aine puudus organismis takistab organismil kaltsiumit omastada.

D-vitamiini puudus Eestis.


Kuigi D-vitamiini olemasolu on kaltsiumi omastamisel kriitilise tähtsusega, on see vitamiin väga oluline ka paljude haiguste väljakujunemise ennetamises. Ühtekokku reguleerib D-vitamiin organismis vähemalt 200 geeni aktiivsust.

D-vitamiini puudus võib olla seotud mitmete vähkkasvajate kõrgema esinemissagedusega, aga ka südameveresoonkonna haigustega ja autoimmuunhaigustega.

Tartu Ülikooli sisekliinikus läbiviidud uuringu põhjal (Mart Kulli doktoritöö) on talvisel perioodil D-vitamiini tase normist madalam 73% Eesti inimestel. Suveperioodil on olukord parem, kuna põhiliselt tekib D-vitamiin inimese nahas päikese toimel.

Tartu Ülikooli füüsikute poolt tehtud UV-kiirguse mõõtmiste alusel on oktoobrist kuni maini päike Eestis nii väheintensiivne, et D-vitamiini selle toimel nahas ei teki. Seega siis vajame D-vitamiini lisaallikat.

Alles hiljuti tõsteti riiklikult kehtestatud D-vitamiini lubatud koguse piirnormi 2,5 korda. Heaks uudiseks on ka see, et NeoLife Kal-Mag Plus D päevane kogus sisaldab nüüdsest varasema 3 μg asemel 5 μg D3-vitamiini. 

Tooraine puhtus.


NeoLife eelistab alati tooraineid sellistest allikatest, kus need on kõige puhtamal kujul ja sobivad kõige paremini ja loomulikumalt kokku organismi talitlusega.

Kaltsiumkarbonaat on eriti puhas ja lahustub kergesti, mistõttu imendub ka tõenäoliselt paremini. Antud tooraineallikas annab parema võimaluse kontrollida tooraine kvaliteeti võrrelduna muude allikatega.

Mõned müüdavatest toidulisanditest sisaldavad kaltsiumiallikatena dolomiiti või kondijahu. USA toiduainete- ja sotsiaalministeerium on hoiatanud, et sellistes preparaatides võib leiduda pliid, mis võib tekitada vanematel inimestel maksa-, neerupealsete- ja neerukahjustusi.

Eelpool mainitud allikatest pärit kaltsium ei lahustu kergesti ega imendu seetõttu hästi. Töödeldud kondijahu võib sisaldada liigselt fosforit, mis häirib organismi kaltsiumi ja fosfori omavahelist tasakaalu. See takistab organismil neid olulisi mineraalaineid efektiivselt omastada.

D3-vitamiin 5 μg (3 tabletis)
Kaltsium 450 mg (3 tabletis)
Magneesium 225 mg (3 tabletis)

Kaltsiumkarbonaat, magneesiumhüdroksiid, stabilisatoorid: mikrokristalne tselluloos, karboksümetüül-tselluloos, rasvhapped, rasvhapete kaltsiumsoolad; paakumisvastane aine: amorfne ränidioksiid; vitamiin D3 (kolekaltsiferool).

180 tabletti

Soovituslik kogus 3 tabletti päevas (RDA)


RDA on äraelamiseks, hea tervise tagab ODI

RDA (Recommended Daily Amount) on selline kogus vitamiine ja mineraale, mille puhul keskmisel tervel inimesel ei teki nimetatud toitainete defitsiiti. Teisisõnu on RDA minimaalne soovitatud kogus haiguste vältimiseks.

Toitumisteadlaste hinnangul on hea enesetunde ja tugeva tervise tagamiseks vaja süüa oluliselt suuremaid koguseid mineraale ja vitamiine. Selleks on võetud kasutusele termin ODI (Optimal Daily Intake).

Mitmed uurimused näitavad, et tegelikkuses ei söö inimesed piisavalt tervislikult, et saada igapäevaselt kätte soovitatud koguses (RDA) vitamiine ja mineraale. Selle tagajärjeks on krooniliste ja viiruslike haiguste kasvav levik.

Mis siis veel rääkida optimaalsest päevasest annusest (ODI). Selle tohutu lünga täitmiseks soovitusliku ja tegeliku vahel ongi suurepäraseks lahenduseks looduslikud toidulisandid.

Nobeli preemia laureaat Linus Pauling on öelnud: “Mingi vitamiini RDA pole see kogus, mis enamikule meist parima tervise tagab. RDA on arvestuslik kogus, mida inimene vajab selleks, et ei tekiks selle vitamiini puudust. Kuid parima tervise tagamiseks peaksid päevaannused olema mitu korda suuremad kui RDA“.