Super10 kasutamine

LDC kasutamine

Osta NeoLife-st laohinnaga

Püsitarbijana on osta lihtsam ja kasulikum.

Loe lähemalt

Telli korraga rohkem, sest...
kõik e-poe ostud alates summast 65 € on transporditasuta.

Müügitingimused

1. ÜLDINE.

1.1. Käesolevad müügitingimused reguleerivad Norg TÜ, registrikood 11879509, Vaikne tn 30, Keila (edaspidi Norg) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel-müümisel www.tervislikkus.ee ostukeskkonnas.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Norg vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

1.3. Norg võib muuta e-poe müügitingimusi ja toodete hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. HIND.

2.1. Toodete hinnad on toodud toodete lehel ning hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

2.2. Toodete hinnale lisandub kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3. Kõikide tellimuste puhul, mille summa on 65€ või rohkem, on kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.

2.4. Kõik hinnad www.tervislikkus.ee kodulehel on reaalajas ja üldjuhul on kõik kaubad saadaval. Juhul, kui mõni toode ei ole hetkel saadaval, kuid on ostu vormistamise hetkel olnud aktiivne, kantakse kauba eest Kliendi poolt tasutud raha tagasi tema pangakontole.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE.

3.1. Klient lisab toote ostukorvi pärast toote valimist ning tootelehel nupu "Lisa korvi" vajutamist.

3.2. Ostukorvist on võimalik tooteid soovi korral kustutada või nende koguseid muuta.

3.3. Ostukorvi lehel tuleb sisestada nõutavad andmed, valida tarneviis ja kinnitada ost.

3.4. Arve/tellimuse kinnitus saadetakse kliendile peale tellimist, kliendi poolt sisestatud e-maili aadressile.

3.5. Toodete müügileping loetakse sõlmituks alates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Norg`i arvelduskontole.

4. TASUMINE.

4.1. Tervislikkus.ee e-poes sooritatud ostude eest tasub klient pangaülekandega ettemaksuna või kokkuleppel sularahas kauba üleandmisel.

4.2. Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks pangalinki (LHV).

4.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas. Norgil puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

4.4. Tellimuse esitamise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel arve/tellimuse kinnitus. Kauba kättetoimetamisel enam saadetisele arvet ei lisata.

5. TOODETE KOHALETOIMETAMINE.

5.1. Tervislikkus.ee e-pood tarnib kaupa ainult Eesti Vabariigi piires.

5.2. Klient saab tarneviisina valida Itella SmartPost pakiautomaatide, Omniva pakiautomaatide, Omniva kulleri, Smart kulleri ning ise kauba järgi käimise vahel.

5.3. Klient tasub toodete kohaletoimetamisega kaasnevad kulud. Sõltuvalt teenusepakkujast, on saadetise tasu:

Itella SmartPost pakiautomaat: € 3.10

Omniva pakiautomaat: € 3.10

Omniva ja Smart kuller: € 5.50

Ise kauba järgi käies (Roosikrantsi 9, Tallinn), transporditasu ei lisandu.

5.4. Kõikide tellimuste puhul, mille summa on 65€ või rohkem, on kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.

5.5. Norg annab kauba postiasutusele lähetamiseks üle hiljemalt ühe tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Toote kohalejõudmise orienteeruv aeg on 1 - 2 tööpäeva, sõltuvalt postiasutuse operatiivsusest.

5.6. Juhul kui kauba väljastamine viibib, annab Norg sellest kliendile e-maili teel viivitamatult teada.

6. TAGANEMISÕIGUS.

6.1. Kliendil on õigus põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul.

6.2. Tellimuse tühistamisel või tellimusest taganemise korral tagastatakse kliendile ostu eest tasutud summa koos transpordi maksumusega kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul, arvates hetkest, mil kaup Norg`i lattu tagasi jõuab.

6.3. Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on toode, millest on alles vähemalt 50% algsest mahust.

7. PRETENSIOONI ESITAMINE.

7.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Norg 2 aasta jooksul alates toodete  kliendi poolt vastu võtmisest.

7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt Norg'i teavitama, saates vastava info e-posti aadressile ranno@tervislikkus.ee või kirjalikult Norg TÜ aadressile Vaikne 30, 76607 Keila. Klient esitab oma kaebuses vähemalt ostu sooritamise kuupäeva, toote puuduse kirjelduse ning Norg'ile esitatava nõude.

7.3. Kliendi eelnäidatud viisil esitatud kaebusele vastab Norg esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.   

7.4. Toote tagastamise eelduseks on Kliendile väljastatud arve.

7.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Norg`i kulul.

7.6. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

7.7. Norg ei vastuta ega hüvita kliendile tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral, kui:

7.7.1. Toode on halvenenud/kahjustunud kliendi süül;

7.7.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. soovitusjuhise mittejärgimise tagajärjel;

7.7.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

7.7.4. Puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

7.8. Kliendi ja Norg`i vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijakaebuste komisjoni. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

8. VASTUTUS.

8.1. Norg vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Norg`i ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Norg ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Norg ei saanud mõjutada ning mille saabumist Norg ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud). 

9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE.

9.1. Tervislikkus.ee e-poe tellimuste keskkonnas Kliendi poolt sisestatud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Norg ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.

9.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Norg'il puudub ligipääs Kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.